u're number..

web site hit counter

Thursday, June 4, 2009

D iNTRoDUCtioN of Who I am..


heylo aGain..dis wiLL be my 2nd post.. :) picture above is d card made by my mista eeedan :)


maybe tak sumer org kenal owner blog nih..yg sedang menaip ini post..post yang korang tgh bace skrg nih... lets get started..


what is ur name dear?

my name is NURUL FARHANA BINTI AB. AZID


hrmm..quite a long name isnt it?can u lyke make it simple so dat everybody will rememba ur name?

ow ya..sure..actually u cud call me anything dat u want..hee..as long as it sounds good
..mcm maser zaman skola people call me "nurul"..but saper2 yang close akan panggil "na"

then time matrix ader yang panggil "butterfly" cz i lurve to draw butterfly on my hand ..mcm gune pen yg color2 tu kan..pastu mcm conteng lah tgn..mmg la dah tak der kertas kut nak lukis..haha!!!


so..paling senang just call me NA..short ..simple n precise :) haha!!



mm..so..who is edan ya?

owh! edan?? he is soooo my one n only fiance..and we'll be getting married sooon..1 week left..huhu..sronok bangat nih :)

we've been together lyke almost 5 years..hopefully we will be forever and ever and ever..ameeeeen :)


ok lah cukup kut utk sementara waktu kan..? klu citer sumer skrg nnt nak citer ape lagi kan?hehe..


ow!! btw..thanx for viewing my page..mcm tak tau lak biler kt start tulis blog ader org akan bace kiternyer blog..hee :)

thank u and hav a nice day !!! :)


7 comments:

  1. na....!!! congrats taw on ur wedding nnt...hope sume goes well as plan!!! :D

    ReplyDelete
  2. thank u darl..hope to c u there ifu cud come :)

    ReplyDelete
  3. na..congrats in advance from me..hope berbahagia sampai bila2..will meet u at ur wedding..

    ReplyDelete
  4. na..
    congrats in advance for ur wedding..
    iv go thru n read ur blog..
    nice...

    ^______^


    *jom xchange link*

    ReplyDelete
  5. yeay alia!! make sure dtg eh :)

    ReplyDelete
  6. hey na, its husna from tmn tun if u still remember me. just wanna congratulate u on ur nikah next week. all the best to u, insyaAllah.

    ReplyDelete
  7. na...
    tahniah yer...
    vey nice blog...

    ReplyDelete