u're number..

web site hit counter

Monday, September 19, 2011

CBA -testimoni from my very 1st customer

this is my pretty SIL..dea baru pakai dalam sebulan dua :) look at her pretty face ..bertambah cun kak long kita ni ;p

lets read her testimonial :

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, salam satu Malaysia....... Hodoi! Skemalah pulak hehehe...... Actually x berapa reti nak karang ayat almaklumlah dah lama abis sekolah..... Okay straight to the point, kang x psl2 melalut pulak hehehe.. :D

Product chahaya whitening diperkenalkan oleh adik ipar saya yg comey,cute n cantik..... Saya agak jeles lihat kulit adik ipar saya bersih n cerah...... Semenjak saya balik bercuti dari Bali, kulit muka saya agak hangus n gelap...... Saya cuba pakai chahaya whitening ( chahaya beauty) pertama kali saya pakai saya dpt lihat kulit saya cerah sedikit selepas menggunakan toner dpt membuang kulit mati........ Pada mulanya saya agak takut kerana kulit muka saya mengelupas kemerah-merahan seperti produk lain yg saya tahu akan tetapi produk chahaya whithening lain sama sekali.... Ia mengelupas juga tetapi tdk teruk dan very the halus maknanya tdk kelihatan kena lihat dekat2 br nampak kulit mengelupas. So sy tdk risau bila bertemu org ramai..... Tdk sampai sebulan kulit saya blh lihat perubahan yg ketara..... Skrg nak masuk bulan kedua saya menggunakan produk ini.... Alhamdulillah hasilnya amat memuaskan sampaikan suami saya dpt lihat kelainan pada wajah saya...... Skrg suami saya pun memakainya.......

No comments:

Post a Comment