u're number..

web site hit counter

Friday, October 11, 2013

Project best!

Ni semua barang yang akan keluar esok..

Alhamdulillah..

Untuk yang tak tau lagi..ni lagi satu project yang na buat..untuk sama-sama tolong orang yang perlukan extra keching $$..

Apa project itu?
Its awesome lifestyle project! Korang boleh la like fb page : awesome lifestyle project

Basically terbahagi kepada dua cabang..satu untuk product treenea satu lagi untuk product haio..

Kenapa ada 2..sebab dua-dua product dalam co. Ni na guna..na suka..membantu na..n na percaya dapat bantu orang-orang lain gak ;)

So far so good..hari ni kita share pasal haio dulu eh..

Yg paling tak sangka..product yg terpaling tinggi sales..sabun marine essence..  demand dia sangat lah tak berhenti..hari-hari ada je yang tanya..sebab sabun mandi je pun..satu sebab bila orang dah try sekali..dia macam addicted kut..haha! Tu yang non stop demand..lagi pun..benda wajib ada dalam toliet kan..kalau tak de sabun mandi..memang bukan mandi la tu..hihi..sebab tu na rasa sabun ni sangat-sangat helpful..helpful dari segi good results on human..also can help you earn income from it :)

Nak share dah almost 4 ke 5 bulan..sales group na untuk sabun ni xx,xxx. .alhamdulillah..memang tak mampu kut kalau buat sendiri sorang-sorang..memang korang semua the best! InshaAllah kita doa lah usaha-usaha kita selama ni diberkati k..jangan lupa dekat si DIA yang bagi rezeki dekat kita :)

No comments:

Post a Comment